Happy valentine's day! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Laura Koomen - WaarBenJij.nu Happy valentine's day! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Laura Koomen - WaarBenJij.nu

Happy valentine's day!

Door: Bert & Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

14 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ik heb ja gezegd :-)

  • 14 Februari 2014 - 07:20

    Virginia & Jord:

    Gefeliciteerd!!! Nog een leuk feestje!!! :-) Geniet!

  • 14 Februari 2014 - 08:08

    Koos En Marja:

    Wat een mooi nieuws, gefeliciteerd!
    Ontzettend leuk om jullie reisverslagen te lezen, waar je de "love is in the air" kunt voelen.
    Veel plezier nog.
    Marja en koos

  • 14 Februari 2014 - 08:23

    Anneke Mechielsen:

    Gefeliciteerd!!! Jeehh wat een leuk nieuws.
    Wat een leuke verslagen. Leuk om ze te lezen.
    Jullie maken echt een top tijd door daar. Super!!!
    Veel plezier nog. XXX Anneke

  • 14 Februari 2014 - 09:53

    Anita:

    Haaaahhhhh, een nieuwe skone zus! Wat is het leven toch mooi.......

  • 14 Februari 2014 - 11:42

    Patty B:

    Gaaaaf, gefeliciteerd! Jullie zijn ook gewoon voor elkaar gemaakt

  • 14 Februari 2014 - 12:59

    Leny Tervoort:

    Gefeliciteerd en veel geluk!!

  • 14 Februari 2014 - 15:31

    Anneke:

    Lieve schatten gefeliciteerd! Heb ik nog enige inspraak betreffende het huwelijksfeest? Graag veel toeters en bellen; mooie jurken, dito pakken, uitgestrooide rozenblaadjes, bruidsmeisjes (wel drie!!!), koetsen, paarden, veel champagne, een zonovergoten dag, romantische muziek en.......


    Anneke


  • 14 Februari 2014 - 15:39

    Elly:

    Van harte gefeliciteerd!!! Topnieuws! X

  • 14 Februari 2014 - 15:39

    Jan Morsch:

    Gefeliciteerd!

  • 14 Februari 2014 - 16:09

    Harry En Ria:

    Wow , wat heerlijk romantisch . Van harte gefeliciteerd!

  • 14 Februari 2014 - 16:21

    John Groen:

    Gefeliciteerd!!!

  • 14 Februari 2014 - 16:35

    Laura Witte:

    Officieel van harte welkom in ons gezin, naamgenoot!

  • 14 Februari 2014 - 17:36

    Tom En Annerieke:

    Jeetje, nee toch??!

    Wij zijn erg blij voor jullie! We willen details!! Dikke kus van ons

  • 14 Februari 2014 - 18:22

    Ilona & Arjan:

    Wat een fantastisch nieuws GEFELICITEERD Laura wat geweldig ben zo blij vor je!!! Geniet samen van deze onvergetelijke reis! Kussss van ons

  • 14 Februari 2014 - 18:58

    Renee:

    JAAAAAAAAAAA!!!!! gefeliciteerd! wat een heerlijk nieuws. Heel blij voor jullie. En hoe mooi om op zo'n reis gevraagd te worden. Wanneer is het feest:-)? kan ik al vast alle toeters en bellen die je moeder wil uit de kast trekken:-). Anneke....komt goed!

    Kus liefies

  • 14 Februari 2014 - 19:17

    Bettie En Adriaan:

    Of hoe je van Down Under in één keer kunt opstijgen naar de zevende hemel! Van harte en heel veel geluk samen!

  • 14 Februari 2014 - 21:01

    Jolanda:

    Gefeliciteerd! Wat leuk voor jullie!!!
    Liefs Machiel, Jolanda en Emma

  • 14 Februari 2014 - 21:08

    Laura Schilder:

    Laura en Bert, gefeliciteerd!!! Wat een bijzonder nieuws! Geniet ervan daar samen. Nog even zonder toeters en bellen. ;) kusjes Lau

  • 14 Februari 2014 - 21:15

    Nora:

    Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws! Hoe een speciale vakantie nog specialer wordt... Geniet, geniet, geniet, x

  • 16 Februari 2014 - 11:29

    Kees En Lida:

    Jahoor, gefeliciteerd!!!!! En nog heel heel veel plezier!liefs ons

  • 16 Februari 2014 - 13:26

    Oma Oudejans En Monique:

    Hoi Bert en Laura,
    Wij hebben hier ook even gekeken naar jullie reis op de iPad.
    Heel leuk allemaal en van harte gefeliciteerd!
    Nog heel veel plezier daar!
    Groetjes van Oma Oudejans en de Stokvissen!

  • 16 Februari 2014 - 13:33

    Ben En Bettie:

    Wat een gaaf nieuws. Gefeliciteerd en nog hele mooie dagen en belevenissen daar. Mooi stel!!

  • 16 Februari 2014 - 22:38

    Jan Van :

    Dat is nog eens echt nieuws .Van harte gefeliciteerd .Geweldig wat een beleving .Gaande weg is in jullie verslag tussen de regels door te merken dat jullie in de wolken waren van elkaar en nu dus geland. Prachtig Daar voeg ik verder niets aan toe ,geniet van elkaar en lang zullen zij leven in de gloria .

  • 19 Februari 2014 - 12:13

    Marja:

    Gefeliciteerd allebei, wat leuk!! Wegens stiekeme voorkennis hebben we er op de 13e al op geproost!!

  • 19 Februari 2014 - 18:41

    Tinie Bok:

    Gefeliciteerd Laura, ik lees het nu pas.
    Had mij voor jullie nieuwsbrief aangemeld maar ontving niets, nu alles gelezen. Leuk, ga mij weer aanmelden. Groetjes geniet er van.

  • 20 Februari 2014 - 06:12

    Guido Wiersma:

    Wat een ontzettend leuk nieuws!!! Van harte gefeliciteerd!!!
    En geen zorgen hoor Lau! Bertje is inmiddels meer dan goed gekeurd!

  • 21 Februari 2014 - 05:33

    Kelly Vlaar:

    Lieve Bert en Laura, Kia Ora!

    Wat een geweldig nieuws van jullie, van harte gefeliciteerd mooi stel!
    Zo, ik ben er even voor gaan zitten om al jullie verhalen achter elkaar te gaan lezen. Wat schrijven jullie leuk en wat straalt het geluk er vanaf!
    Echt jullie verhalen, ik heb het gelezen met een big smile op mijn gezicht en ben zelfs even van mijn stoel gevallen van het lachen over je 'kak' verhaal Bert! GE-WEL-DIG!
    Wisten jullie dat ik ook in Queenstown zat dat jullie daar waren? Wat een toeval! Voor mij was het inderdaad het adrenaline plaatsje, heb namelijk de hoogste bungyjump gedaan daar. Maar nog even wat nog toevalliger is: ik heb jullie buurman Jan ook ontmoet! Ik heb een tijdje met hem op het strandje liggen teuten, wat een gezellige man, stoer van hem ook zo alleen te reizen.
    Echt Nieuw Zeeland is een prachtig land, dit land zal ik nooit vergeten, zo bijzonder! Dit zal ook voor jullie gelden, na wat jullie samen hebben meegemaakt. Ik herken veel vanuit jullie reis in die van mij, ik ben alleen de route andersom gaan reizen ;)

    Nou toppers, geniet er nog maar even van samen maar dat komt wel goed!
    Ik blijf jullie mooie verhalen volgen.

    Heel veel liefs en tot snel,

    Kelly

  • 21 Februari 2014 - 09:50

    Renee:

    Jeeeeehhhhhh, hij komt nog een keer langs:-). Hoera hoera hoera, dan gaan ik jullie nog een keer feliciteren!:-)

  • 22 Februari 2014 - 10:49

    Margriet De Haan:

    hoi Bert en Laura,
    gefeliciteerd met jullie commitment, nog een hele mooie tijd gewenst daar x nicht Margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 12464

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2018 - 29 December 2018

MetfamilieWittedewereldrond

22 Januari 2014 - 26 Februari 2014

Onze eerste gezamenlijke vakantie

Landen bezocht: