M'n Brother - Reisverslag uit Turangi, Nieuw Zeeland van Laura Koomen - WaarBenJij.nu M'n Brother - Reisverslag uit Turangi, Nieuw Zeeland van Laura Koomen - WaarBenJij.nu

M'n Brother

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Laura

14 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Turangi

Vandaag afgesproken om m'n brother te ontmoeten. Hij was bij zijn zus in Auckland op visite geweest en zou een paar dagen met ons optrekken. Geweldig om m'n maat te zien in New Zealand. Hij had een auto gehuurd; een Nissan Bluebird. Het is mooi om een goede vriend te hebben, maar het is nog mooier om die dan aan de andere kant van de wereld te zien en daar samen bier te drinken. We hebben gelijk een wandeltocht geboekt voor de volgende dag, maar eerst ff vieren 'dat we elkaar nog hebben'. Op een free camping met alleen een plee. We hebben een goed vuurtje gestookt en de hele camping ondergedompeld in een laag witte rook, waar de paus jaloers op zou zijn! Mooie avond en al het bier opgedronken. Erg verstandig als je de volgende dag de godganse dag weer moet klauteren en ploeteren, berg op en berg af. Na ja, ik heb wel lekker geslapen. Wederom geen slaappillen nodig......

• 25 Februari 2014 - 07:40

Renee:

Ja Bert helemaal gelijk! In 2010 stond ik met jouw aanstaande nog oud en nieuw in Sydney te vieren:-). Fantastisch en je vergeet het mooi meer!!! Veel plezier. Laat me raden... De tongareiro morgen?;-)

• 26 Februari 2014 - 08:03

Jan Van:

Ver van huis en zo opeens dicht bij je Familie Dat zal een prettige ontmoeting zijn ,en goed dat er overal bier is . Groeten van Jan en Corrie