Wijn proeven - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Laura Koomen - WaarBenJij.nu Wijn proeven - Reisverslag uit Blenheim, Nieuw Zeeland van Laura Koomen - WaarBenJij.nu

Wijn proeven

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Blenheim

We hebben wijn geproefd. Heeeerlijk. We worden opgehaald door een vlotte dame van eind 40 met een Toyota busje met automatische schuifdeur.....Leuk en gezellig. Ze onthoudt onze namen en ook van als anderen die aansluiten. Knap. Toch verspreekt ze zich een keer en noemt ons bij het voorstellen aan nieuwe wijnproevers; Bird and Ernie. Hilarisch! Een mooie, zonnige, gezellige dag met veel witte wijn, want daar is deze streek bekend om. Dat is vanwege de koude nachten. Na deze geweldige dag (Harry Poland, gefeliciteerd) nog wat bier geproefd vlakbij onze camping. We hebben een hele leuke club mensen leren kennen. Gelukkig rookte er niemand, desondanks had ik het wat dat betreft zwaar. Toch voelde ik me de volgende dag top. Anders had ik zeker 1 pakje Marlboro opgerookt en nu alleen maar Marlborough wijnen gedronken. Beter Bert.

• 22 Februari 2014 - 10:06

Renee:

je komt fitter terug dan je ooit geweest bent Bert:-)

• 22 Februari 2014 - 20:52

Koos:

Laura, kan je verklappen dat je hier nooit meer vanaf komt!, inmiddels 9 jaar geleden, maar wij zijn nog steeds verslingerd aan de sauvignon blanc uit het Marlborough gebied!