een regenachtige dag - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Laura Koomen - WaarBenJij.nu een regenachtige dag - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Laura Koomen - WaarBenJij.nu

een regenachtige dag

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

26 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Lake Tekapo

Vandaag begon de reis richting Akaroa; een havenplaatsje in Banks Peninsula. De weg er naar toe was al prachtig. Door de bergen en langs wateren. Wel was het wat bewolkt. Toen het zonnetje doorkwam hebben we heerlijk op een terrasje geluncht....tot het begon te spetteren. En dat heeft het tot het einde van de dag gedaan alleen dan in toenemende mate tot het met bakken uit de hemel kwam. Dan ziet Nieuw Zeeland er meteen een stuk minder mooi uit. Mijn topper van een chauffeur heeft maar liefst 4,5 uur gereden naar Lake Tekapo. Ik kon me voorstellen dat dit meer er in mooi weer prachtig uit zou zien, en gelukkig vertelde de receptioniste van de camping ons dat dat morgen ook het geval zou zijn. Vandaag niet buiten eten, maar een toastje, kaasje en een flesje wijn als avondmaal binnen in de camper. Om 21.00 uur slapen en hopen op een mooiere dag morgen.

• 29 Januari 2014 - 17:30

Anneke:

Hoi Lau en Bert,

Altijd van de nood een deugd maken; geniet van het gekletter op het dak van de camper die je deelt met je lief. Wijntje, kaasje en elkaar. Kan het romantischer? Bovendien zijn die eilanden daar niet voor niets zo mooi groen.....

Liefs mama

• 29 Januari 2014 - 17:35

Bettie:

Leuk om te lezen allemaal. Have fun en lieve groetjes van het thuisfront. Hier alles best. Ben en Bettie

• 29 Januari 2014 - 21:05

Renee :

Hoe lekker om met wijn en kaasjes in de camper je huisje te maken. Heerlijk toch. Er komt echt nog vast genoeg zon. Geniet ook maar van regen.
    kusje

• 29 Januari 2014 - 21:05

Renee:

Shit, zie nu dat de verhalen op zijn.....snik!!!!