Kaikoura - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Laura Koomen - WaarBenJij.nu Kaikoura - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Laura Koomen - WaarBenJij.nu

Kaikoura

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Op naar Kaikoura wat je uitspreekt als: "kijk hoera". We hebben 's middags een wandeling van 3,5 uur gemaakt die uiteraard uitliep. Lau ging helemaal los met haar camera tijdens deze heuvelachtige, zonnige en prachtige middag. Tussendoor is ze gestoken door een NZ mugje, vlak onder de billen. De bulten groeien per minuut en het ziet er bar, maar ook wel grappig uit: 4 billen :-)
Lekker hapje met patat gegeten en 's avonds naar de bioscoop. Nou ja, bioscoop, niet zoiets als wat je bij ons ziet. Een klein barretje met een volle dame erachter, waar je chips en chocola en een kaartje kan kopen. Dan kon je in de zaal, klein, knus met rode fluwelen stoelen en gedempt licht. De film heet; 'Railway man' en begint als een soort romantische film, maar dat werd heel wat anders na de 1e 10 minuten. Zonder ondertiteling begon ook goed te wennen. Een aanrader trouwens deze film, naar een waargebeurd verhaal. Toen plekje zoeken. Het was inmiddels 22.15 en dan zijn de kantoren van de camping dicht, maar kan je een nummer bellen wat opgeplakt op het office hangt. Pech, bij ons was het vol zei de man door de telefoon. Ik zag plek zat en we besloten er gewoon te gaan pitten.

• 22 Februari 2014 - 10:22

Renee:

Drie keer raden….Lau heeft toch gewoon betaald de volgende dag?:-)